امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خانوادۀ ما

سیسمونی 8 نمای کلی از وسیله های نی نی

1393/4/7 0:22
نویسنده : مامانی
720 بازدید
اشتراک گذاری

و ادامه سیسمونی های گل پسر

سعی کردم از همه قسمت ها عکس بگیرم تا یادگاری بمونه

البته تعداد پوشک ها بیشتره ولی خوب من همینقدر رو عکس گرفتمچشمک

این اتوبوس و دوربین رو مامان جون و باباجون(بابایی) از مکه آوردن براتمحبت

تعداد صابون ها هم بیشتره ولی ما به همین تعداد در عکس بسنده کردیمخندونک

حالا دیگه سرویس خواب و پتوها و کالسکه و کریر و روروئک و ساک مونده که عکس بگیرممحبت

 

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان عليرضا
7 تیر 93 17:01
سلام دوست جدیدم. ما شما رو با افتخار خیلی زیادی لینک کردیم.به جمع دوستان ما بیش از حد خوش اومدید
مامانی
پاسخ
سلام ، ما هم شما رو با افتخار لینکیدیم
مامان عليرضا
7 تیر 93 17:05
عزیزم یه وقتایی همین جوری میشه برای منم پیش اومده خیلی به این هواداری های نی نی وبلاگ توجه نکن
مامانی
پاسخ
ابجی سجا
7 تیر 93 18:09
مامانی
پاسخ
مامان مهربون
7 تیر 93 18:34
سلام عزیزم جوابتو دادم تو همون مطلب که آموزش نقاشی جوجه هستش
مامانی
پاسخ
مامان مهربون
7 تیر 93 20:14
سلام خواهش می کنم بیاین دوباره تو وبلاگم و جوابی که توی مطلب اولم نوشتم را بدین سوال من اینه آیا می توان در ماه رمضان روزه گرفت ؟ یعنی من که باردارم ممنونم که به حرف من گوش میدین پس منتظرم تو همون پست هم بگین جوابمو
مامانی
پاسخ
اومدیم به وبلاگتون
فاطمه ع
8 تیر 93 13:18
ووووووووووااااااایییییییی خدا حفظش کنه ماشاا.. خ.ش سلیقه ای خاهر یعنی میشه 1 روزم من لباسای نی نی مو نشون بدم
مامانی
پاسخ
ممنونم از لطفت آره چرا که نمیشه ، شما هم میای و عکس سیسمونی و خرید هاتون رو میذاری اون روز دور نیست .... امیدوار باش
فاطمه ع
17 تیر 93 14:58
ببخشید دخالت میکنما اما من شنیدم کیفیت پوشک مولفیکس بعداز عید خیلی بد شده و خیلی از بچه ها دچار تاول و سوزش شدید شدن یکم تحقیق کن تا خدای نکرده گل پسرت مشکلی براش پیش نیاد
مامانی
پاسخ
سلام ، ای وای !!!!!!!! واقعا!!!!!!!!! پس حالا چی خوبه؟! همه میگفتن که خیلی راضی هستن و من به خاطر اینکه تحقیق کرده بودم و همه راضی بودن خریدم! حالا چی خوبه پس!!!!!!
خواهر محمد میثاق
26 تیر 93 15:31
ممنون از وبلاگ خوبتون . به وبلاگ ما هم سر بزنید.
مامانی
پاسخ
سلام ممنونم حتما میام پیشتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانوادۀ ما می باشد