امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

خانوادۀ ما

امیر علی در پنج ماهگی

1393/9/26 2:20
نویسنده : مامانی
621 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

پسرم  روز یکشنبه رفتیم برا واکسن

از اونجایی که 21آذر میشد جمعه و شنبه اربعین امام حسین(علیه السلام)بود روز یکشنبه رفتیم واکسن

و تو مثل یه مَرد واقعیقوی واکسن زدی

بعدش من رفتم برات استامینوفن خریدم به داروخانه گفتم استامینوفن خوشمزه باشه و خریدم

با مامان جون(مامان مامانی)رفتیم خونه شون

و اونجا استامینوفن رو باز کردم اونم با طعم آلبالو

بهت دادم که تب نکنی

وااای اگه ببینی چه صحنه ای بود

هی صورتتو کج میکردی دستاتو مشت میکردی بس که بد مزه بود هههههههههه

بالاخره بهت دادماااااااخندونک

و خوردی و خوابیدیخواب

الان از اون موقع تا حالا تو خواب گریهگریه میکنی

نمیدونم چرا سوال!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

بزرگ شدی ازت میپرسم هههههههه

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرزانه
10 دی 93 16:50
مامان امیر علی یه خواهشی ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی خواهش میکنم عدد74 رو به 1000891010 بفرست البته انگلیسی برات هزینه ای نداره ولی برای من یه دنیا ارزش داره من و دخملم به رای تو دوست خوبم احتیاج داریم تو رو خدا نگو ولش کن بابا منتظرتیم راستی به ماهم سر بزن تا عکسمون رو ببینی نظر یادت نره منتظریم رای بدی لطفا تا 18 دی وقت داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانوادۀ ما می باشد